Usuari anònim
Connectar
25/06/2025 09:54:18 Ajuntament de Bigues i Riells del Fai :: Inici :: Informació del Procediment

Ajuntament de Bigues i Riells del Fai



Acte de tràmit d'aportació de documentació o d'al·legacions a un expedient



Nivell de Modernització 1. InformacióNivell de Modernització 2. Descàrrega de formularisNivell de Modernització 3. Iniciació electrònicaNivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Nivell de Modernització 4. Tramitació electrònica

Informació
Descripció del procediment Mitjançant aquest acte de tràmit es permet l'aportació de documentació i/o al·legacions a un expedient ja en curs, ja sigui a requeriment d'aquesta entitat o a iniciativa de la persona interessada que desitgi aportar documentació a un procediment ja iniciat. Serveix també per la presentació d'ofertes en expedients de contractació.

Matèria Relacions de la ciutadania, empresa o personal empleat públic amb l'Administració.

Periodicitat Continu
Tipus de tramitació Procediment
Tipologia de la tramitació Extern comú

Destinataris / Destinatàries Ciutadania.
Empreses.
Administracions.

Forma d'inici Instància de particular.

Requisits d'iniciació Persona física o jurídica.

Termini de presentació Al llarg de l`any, en qualsevol moment.

Canals d'accés al tràmit Electrònic.
Presencial.

Lloc de presentació Al registre electrònic de l`Ajuntament, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes als quals es refereix l`article 2.1. de la Llei 39/2015, d`1 d`octubre, de Règim Jurídic del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

A les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s`estableixi.

A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d`Espanya a l`estranger.

A qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents.

Presencialment, a qualsevol de les oficines d`assistència en matèria de registre.

Tributs Servei gratuït.

Responsable del procediment Ajuntament de Bigues i Riells.

Unitat de tramitació Segons l`objecte de la sol·licitud.

Òrgan gestor La sol·licitud serà analitzada pel personal del registre general, que en determinarà la unitat tramitadora segons el servei sol·licitat.

Òrgan que resol Segons l`objecte de la sol·licitud.

Termini màxim de resolució i notificació El termini màxim en què s`ha de notificar la resolució expressa serà el que fixi la normativa reguladora del corresponent procediment.

Aquest termini no podrà excedir de sis mesos, a menys que una norma amb rang de llei n`estableixi un de major o així estigui previst en el dret de la Unió Europea.

Quan les normes reguladores dels procediments no fixin el termini màxim, aquest serà de tres mesos.

Aquests terminis començaran a comptar:

-En els procediments iniciats d`ofici, des de la data de l`acord d`iniciació.

-En els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada, de la data en què la sol·licitud hagi entrat en el registre electrònic de l`administració o organisme competent per a la seva tramitació (si aquest es presenta a través de mitjans electrònics d`un dia hàbil, es comptarà com a presentat a primera hora del següent dia hàbil).

Efectes del silenci administratiu En els procediments iniciats a petició de l`interessat, sens perjudici de la resolució que l`administració ha de dictar, el venciment del termini màxim sense que s`hagi notificat resolució expressa, legitima la persona interessada per entendre-la estimada per silenci administratiu, excepte en els supòsits en què una norma amb rang de llei o una norma de dret de la Unió Europea o de dret internacional aplicable a Espanya estableixin el contrari.

El silenci tindrà efecte desestimatori en els procediments relatius a l`exercici del dret de petició, l'estimació dels quals tingués com a conseqüència que es transferissin, a la persona sol·licitant o a terceres persones, facultades relatives al domini públic o al servei públic, que impliquin l'exercici d'activitats que puguin danyar el medi ambient i en els procediments de responsabilitat patrimonial de les administracions públiques.

El sentit del silenci també serà desestimatori en els procediments d'impugnació d`actes i disposicions i en els de revisió d'ofici iniciats a petició de les persones interessades. No obstant això, quan el recurs d'alçada s'hagi interposat contra la desestimació per silenci administratiu d`una sol·licitud pel transcurs del termini, aquest s'entendrà estimat si, arribat el termini de resolució, l'òrgan administratiu competent no dicta ni notifica resolució expressa, sempre que no es refereixi a les matèries enumerades al paràgraf anterior d`aquest apartat.

Resolució Fi de la via administrativa.


Documentació que s'ha d'aportar
Tipus Presentació
Sol·licitud: Sol·licitud a través de formulari web/o presencial Obligatori Ambdues
Documentació addicional: Aquella altra documentació requerida o que la persona interessada desitgi aportar. Opcional Ambdues

Llegenda
Tipus Obligatori Obligatori Opcional Opcional
Presentació Ambdues Ambdues Presencial Presencial Telemàtica Telemàtica
Normativa
LPACAP 39/2015 Llei 39/2015, d'1 de octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

LOPD 3/2018 Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

LDP 4/2001 Llei Orgànica 4/2001, de 12 de novembre, reguladora del Dret de Petició.

RUE 2016/679 REGLAMENT (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que respecte al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades)
Altres aplicables Qualsevol altra llei aplicable al supòsit.

OM Ordenances municipals.

Tramitació presencial
Descarregar
Tramitació telemàtica
Tramitar