A l'Ajuntamnent de Bigues i Riells del Fai volem avançar cap a un ajuntament receptiu, orientat a la ciutadania i a la satisfacció de les seves necessitats.
per a assolir-lo, t'oferim SEU ELECTRÒNICA, perquè sigui el el punt de trobada i inici del teu contacte personal amb nosaltres a través de la xarxa.
En l'apartat de 'Catàleg de Serveis' posem a la teva disposició la informació que necessites conèixer per a realitzar els tràmits més habituals amb el teu Ajuntament.
Dintre de cada tràmit trobaràs informació sobre qui són les persones responsables de tramitar i resoldre la teva sol·licitud, com i on es pot tramitar, documentació necessària, dates i termini de presentació, en quin termini ens comprometem a tramitar la teva demanda, i altra informació addicional perquè puguis realitzar el tràmit que t'interessi amb la més completa informació prèvia.
De qualsevol sol·licitud que realitzis a través del Registre Electrònic obtindràs un justificant, d'igual valor jurídic que el qual obtindries si aquesta sol·licitud l'haguessis presentat de manera presencial, i, a més, també podràs conèixer en tot moment l'estat de tramitació de l'expedient que estàs actuant o validar els documents digitals que rebis, amb plenes garanties de la confidencialitat de les teves dades personals, l'autenticitat de les dades transmeses i seguretat jurídica de les accions realitzades amb el teu certificat digital.
Tindràs l'Ajuntament a la teva disposició les 24 hores del dia, 7 dies a la setmana, tots els dies de l'any, sense esperes, sense horaris ni cues.
Per a poder realitzar tràmits a través del Registre Electrònic n'hi ha prou que tinguis un certificat digital, com el que incorpora el DNI electrònic.
Accés a norma de creació de la Seu Electrònica de l'Ajuntament BOP 26 07 2018